ناواس: با آرامش و اعتماد به نفس بازی کردم؛ همه می دانیم که رونالدو بهترین است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ناواس: با آرامش و اعتماد به نفس بازی کردم؛ همه می دانیم که رونالدو بهترین است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ناواس: با آرامش و اعتماد به نفس بازی کردم؛ همه می دانیم که رونالدو بهترین است

کیلور ناواس، دروازه بان تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 6-0 تیمش مقابل رئال مادرید که با سومین کلین شیت او همراه بود، با خبرنگاران صحبت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، او در مورد بازی و کلین شیت خود گفت:

ما فوق العاده کار کردیم. تیم از این مسابقه در شرایط بسیار مثبتی خارج خواهد شد و این پیروزی به ما اعتماد به نفس می دهد. ما موفق شده ایم که از خلق موقعیت توسط حریفان جلوگیری کنیم. من با آرامش و اعتماد به نفس بازی کردم. مشتاق به سخت کوشی هستم.

او در مورد گل زود هنگام تیم و رونالدو نیز گفت:

به ثمر رساندن گل زود هنگام به شما اعتماد به نفس می دهد و کمک می کند تا بخش هایی از مسابقه را تحت کنترل خود در آورید. همه ما می دانیم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او بازیکنی باور نکردنی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394 | 17:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.